وبلاگ گرگان

  • ۰
  • ۰

نحوه خرید بیمه عمر پاسارگاد در گرگان : خرید بیمه‌نامه عمر در وب سایت‌ بیمه قدس علوی نماینده شرکت پاسارگاد امکان‌پذیر است و روند آن به صورت کاملا آنلاین صورت می‌پذیرد. در واقع ثبت سفارش یکی از زیرمجموعه‌های بیمه عمر و آتیه مانند خرید یک محصول به صورت اینترنتی پس از طی مراحل خاص خود به سادگی  اتمام می‌پذیرد. قرارداد بیمه عمر یک قرارداد بلندمدت است که نیاز به توافق طرفین دارد. شما برای خرید بیمه عمر پاسارگاد به صفحه درخواست بیمه رفته و پس از پر کردن موارد خواسته شده ،کار خرید بیمه عمر شما به اتمام می رسد. در هر صورت برای خرید بیمه عمر در گرگان می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا در صورت بروز مشکل می توانید با شماره های 32329197 و 09112737896 تماس حاصل نمایید.

♦قبول شرایط ثبت نام

♦ثبت اطلاعات بیمه گذار و بیمه شده

♦انتخاب و تکمیل شرایط و پوشش های مورد تقاضا

♦انتخاب و تکمیل مدت بیمه و مبلغ پرداختی

♦تکمیل اطلاعات تماس

نحوه خرید بیمه عمر پاسارگاد در گرگان . مشاوران بیمه قدس علوی

مرحله اول در خرید بیمه عمر و آتیه پاسارگاد تنظیم جدول بیمه عمر

در خرید بیمه هم دقیقا مثل خرید هر نوع کالای دیگری باید آگاهی کامل بابت مبلغی که پرداخت می‌شود وجود داشته باشد.  برای خرید بیمه عمر پاسارگاد تنها کافی است جدول بیمه خود را از بخش استعلام بیمه عمر تنظیم کنید. در این بخش فرم مربوطه را پر می‌کنید و کارشناسان ما ظرف ۴۸ ساعت جدول اختصاصی مربوط به شما را ایمیل خواهند کرد و یا با شما تماس خواهند گرفت.

مرحله دوم تنظیم فرم پرسشنامه بیمه عمر

فرم پرسشنامه به صورت پیش فرض در سایت موجود است و می‌توانید پس از تنظیم جدول عمر آن را دانلود نمایید. پس از تکمیل فرم پرسشنامه  تصویر آن را به همراه تصویر کارت ملی فرد بیمه شونده برای ما ارسال کنید. کافی است توسط تلفن همراه خود و یا اسکنر در صورت وجود از پشت و روی فرم مربوطه عکس برای ما ارسال کنید. دقت داشته باشید که اطلاعات فرم در تصاویر مربوطه واضح باشند.

مرحله سوم پرداخت قسط اول حق بیمه

بعد از بررسی پرسشنامه کارشناسان بیمه پاسارگاد حداکثر تا ۴۸ ساعت با شما تماس می‌گیرند و اطلاعات حساب بانکی را جهت پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهند. رسید مربوط به پرداخت را می‌توانید از طریق راه‌های مختلفی که کارشناسان ما به شما معرفی خواهند کرد ارسال کنید.

مرحله چهارم صدور بیمه‌نامه

تمامی مدارک گفته شده یعنی فرم پرسشنامه،  تصویر کارت ملی و فیش پرداخت بانکی حق بیمه در اختیار واحد صدور شرکت بیمه پاسارگاد در گرگان قرار خواهد گرفت و بعد از چند روز کاری درب منزل ارسال می‌شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی